четверг, 31 октября 2013 г.

Модуль 9. Рефлексія.
Сьогодні я  дізналася про роль підтримки учнів щодо управління траєкторією власного навчання та ще раз впевнилася у важливості організації диференційованого навчання. У мене була нагода продумати стратегії для здійснення диференційованого навчання.
Цей модуль видався мені цікавим та корисним, бо дозволив  оцінити себе як організатора процесу навчання в класі, де учень знаходиться в центрі навчального процесу. У результаті виконання  завдань модуля я з’ясувала, що  удосконалення своїх умінь роботи з використанням ІКТ сприяє якісній організації навчального процесу на уроці та позаурочній діяльності .
У ході педради ми з колегами обговорили способи допомоги кожному учню стати самоспрямованим у навчанні, здатним приймати обґрунтовані рішення про те, як їм виконувати проектні завдання.
Мені сподобалося  шукати та створювати за допомогою ІКТ інструменти оцінювання для заохочення учнів до самоспрямованості в навчанні.


Хочу зазначити, що під час проходження даного курсу якісно змінилося моє розуміння і ставлення до ролі ефективного спілкування, створення та використання різних видів спілкування: усного, письмового та за допомогою мультимедіа-засобів в різноманітних формах та в різних умовах.

Комментариев нет:

Отправить комментарий